برای برگزاری این نمایشگاه بالاخره چندتا 15000 یورو گرفتید!؟

قرارگاه میثم

برای برگزاری این نمایشگاه بالاخره چندتا 15000 یورو گرفتید!؟

در همین اوضاع و احوال پیچیده مالی! عضو شورای هماهنگی راه سبز امید گفته است که "بالاخره ما نفهمیدیم برای برگزاری این نمایشگاه چندتا 15000 یورو گرفتند!" و گلایه کرده که دختر یکی از سران فتنه با او تماس گرفته و درخواست نموده که کل درآمد نمایشگاه را به او تحویل نمایند تا به والدین خود برساند!

 به دنبال اننتقاد شدید تیم فتنه گران داخل کشور از بی عملی و استحاله باند فتنه گر مستقر در خارج (و مشخصا حلقه پاریس، لندن و بروکسل)، خارج نشینان فتنه به تکاپو افتاده و هر از چندی شرحی از برخی اقدامات سخیف و تئوری های بی سرو ته خود را به عنوان "گزارش کار" خود به داخل می فرستند که غالبا موجب تشدید اختلافات و موضع گیری های بی سر و ته  عناصر داخلی می‌شود.

عناصر اروپا نشین فتنه که خود را "سفرای اصلاح طلبان در خارج" معرفی می کنند در آخرین شیرین کاری خود، طرح برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی یکی از سران فتنه 88 و همسرش در لندن،پاریس وبرلین و نیز جازدن کتاب ادبی یک نویسنده را به نام او داده اند که این نمایشگاه حتی قبل از برگزاری، موجب پدیدآمدن انواع و اقسام مناقشات بین فتنه گران داخل و خارج شده است.جماعت خارج نشین تصمیم داشته همزمان با برگزاری انتخابات 24 خرداد در ایران، نمایشگاه مورد بحث را تحت عنوان "در اندیشه آزادی!؟" دایر نمایند.

از مهمترین برنامه های پیش بینی شده نمایشگاه، معرفی کتابی مشتمل بر 15 داستان کوتاه فارسی بعنوان "کشفِ یکی از سران فتنه و حاصل سالها مطالعات وی در ادبیات داستانی ایران" بوده است. غافل از اینکه کتاب مذکور در سال 88 توسط نویسنده واقعی آن  و تحت عنوانی دیگر(اما با 14 داستان) منتشر شده بود!! بررسی های تیم داخل نشان داده است که نویسنده اصلی آن کتاب قبل از وقایع سال 1388، کتاب خود را جهت اظهار نظر در اختیار یکی از سران فتنه قرار داده بود(به خاطر روابط و آشنایی قبلی با او) اما با پیش آمدن رخدادهای بعد از انتخابات، متن اولیه نزد وی باقی مانده و اکنون، همان کتاب توسط باند فتنه گران فراری به عنوان کتاب و اثر آن فتنه گر معرفی می شود!

و اما شیرین کاری دوم این باند نیز کمتر از اولی تعجب برانگیز نبوده است. حلقه اردشیر امیرارجمند (مشاور عالی یکی از سران فتنه که توسط سازمان منافقین از کشور فراری داده شد) طرح برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی یکی از سران فتنه 88 و همسرش را همراه با معرفی کتاب پیشگفته داده و هزینه برگزاری آنرا 15000 یورو برآورد کرده و از عناصر داخل کشور، درخواست تامین آن را نموده اند. اما اتفاق بسیار جالب و نادر آن است که به طور همزمان، همان مبلغ توسط چندنفر دیگر از اعضای گروهک موسوم به "شورای هماهنگی راه سبز امید" و برخی از مزتبطی ن و همپالگی های انها، از چند محل و موسسه و اتحادیه درخواست شده است!

علاوه بر درخواست 15000 یورو از داخل(که نفس این درخواست موجب تعجب فتنه گران داخل شده چرا که پیش از این، معمولا این عناصر خارج نشین بودند که بودجه فتنه گران داخل را تامین می کردند)، درخواست مشابهی از "آکادمی هنر برلین" به عمل آمده و آن اکادمی بنا به دستور کانونهای پشت صحنه، پرداخت هزینه را تقبل نموده بود. در همین زمان، خانم شیرین عبادی با محافل ضد انقلاب مقیم آمریکا تماس گرفته و اظهار داشته که اردشیر امیرارجمند از او برای برگزاری ان نمایشگاه و حضور در نشست جانبی نمایشگاه تحت عنوان " هنر و حقوق بشر در ایران" دعوت نموده و در عین حال خواهش کرده است که از ارتباطات خود بهره گرفته و هزینه برگزاری نمایشگاه(15000 یورو) را تامین نماید!

همزمان حنیف.م(از عناصر پادو و فراری) ضمن اشاره به مسئولیت خود در نمایشگاه (تهیه عکس از تابلوها) اضافه کرده که بودجه نمایشگاه را پدرش (رجبعلی.م)  از مقر اتحادیه اروپا در بروکسل درخواست و دریافت نموده است!

در همین اوضاع و احوال پیچیده مالی! عضو شورای هماهنگی راه سبز امید گفته است که "بالاخره ما نفهمیدیم برای برگزاری این نمایشگاه چندتا 15000 یورو گرفتند!" و گلایه کرده که دختر یکی از سران فتنه با او تماس گرفته و درخواست نموده که کل درآمد نمایشگاه را به او تحویل نمایند تا به والدین خود برساند! همچنین از قول "عمادالدین.ب" آورده است که برخی از عناصر ضد انقلاب فراری معروف در برگزاری این نمایشگاه مشارکت دارند و به اسامی "مهرداد خوانساری" و "پرستو فروهر" اشاره کرده  و اظهار نگرانی کرده که مشارکت این افراد مورد استفاده دستگاه های امنیتی ج.ا قرار گرفته و با آنها برخورد شود. مضاف بر آن با توجه به حضور اخیر "رجبعلی.م" در سیزدهمین کنگره گروهک موسوم به اکثریت و مطرح شدن موضوع نمایشگاه اثا نقاشی و کتاب جعل شده در حاشیه کنگره و اعلام امادگی سران ان گروهک برای حضور و همکاری، نگران نامبردگان شدیدا بالاگرفته و درخواست کرده اند سریعا در برگزاری نمایشگاه تجدید نظر شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط سرباز ولایت در 20 / 3 / 1392برچسب:اصلاح طلبان,فتنه سبز,, ساعت | لينک ثابت |