مرد خاکستری و درخواست روی گردانی اصلاحات از عارف و روحانی+سند

قرارگاه میثم

مرد خاکستری و درخواست روی گردانی اصلاحات از عارف و روحانی+سند

به گزارش فضای مجازی شبکه اطلاع رسانی کوتاه نیوز؛موسوی خوئینی ها که در فتنه های اخیر نقش کلیدی و محوری، اما پنهان و ناپیدا را بر عهده داشته است در اظهاراتی کاملا منطبق بر ادبیات رسانه های ضد انقلاب برای رد صلاحیت هاشمی مرثیه خوانده است. این در حالی است که او دوم خرداد ماه سال جاری در اظهار نظری توصیه کرده بود از رد صلاحیت رفسنجانی ناراحت نشوید چون او اگر می آمد همه انتقام ها گذشته را از اصلاح طبها می گرفت. وی همچنین رقابت عارف و روحانی را بی سر انجام خوانده و از اصلاح طلبان خواسته است پای خود را از حمایت از آنها بیرون بکشند.

سرویس سیاسی پایگاه خبری مرصاد، تحلیل و بازخوانی عملکرد و سیاست های او در مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری، روزنامه ی سلام و حزب مجمع روحانیون مبارز، این ادعا را به روشنی اثبات می کند.البته ناگفته نماند که چهره پرده‎ نشین اصلاحات، همواره ترجیح داده در پشت صحنه سیاست، ایفای نقش و بازی گردانی کند تا ردپا و اثری از خود به جا نگذارد.روز گذشته “کمپین ائتلاف عارف ـ روحانی برای فردای ایران ” با مرد خاکستری اصلاحات دیدار کردند.موسوی خوئینی ها با تحلیل شرایط سیاسی کشور و انتقاد از رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی در خصوص انتخابات پیش رو گفته است: و امروز مهندسی بر این اساس پیش می‌رود که نه تنها اصلاح طلبان پیروز انتخابات نباشند بلکه اعتبار گذشته خود را نیز از دست بدهند ؛

چند روز پیش رادیو اسراییل وابسته به سازمان جاسوسی موساد همین حرف ها را زده بود. منوشه امیر رئیس رادیو اسراییل معتقد است جریان اصولگرا در کشور از توانمدی بالایی برخوردار هستند و اصلاح طلبان توان مبارزه ندارند برای همین نباید در انتخابات شرکت می کردند او به نقل از مصطفی تاج زاده گفت:

“بهترین راه تحریم گسترده انتخابات است موسوی خوئینی هم معتقد است آرایش انتخاباتی حاضر برای به بن بست کشاندن اصلاح طلبان است”

89

موسوی خوئینی ها در ادامه سخنانش در دیدار با کمپین ائتلاف گفته است: از هشت نامزد حاضر در صحنه، ضمن احترام به همه، شش نفر آنان از مخالفان اصلاح طلبانند و آقایان روحانی و عارف اگر هردو با یکدیگر به رقابت ادامه دهند، اصلاح طلبان نباید با ورود در این رقابت بی سرانجام خود را به بن بستی که مخالفان تدارک دیده‌اند بکشانند.

خوئینی ها با فراموش کردن انتخابات ۸۸ که همه جریان های اصلاح طلب و شخص هاشمی از میر حسین موسوی حمایت کردند و باز هم نتوانستند در مقابل رقیب پیروز شوند گفت: اگر خاتمی نامزد می‌شد، تمام اصلاح طلبان و بدنه اجتماعی حامی آنان از ایشان حمایت می کردند! و چنان نتیجه‌ای از انتخابات به‌دست می‌آمد که دوست وغیردوست را حیرت زده می‌کرد!رییس مجمع روحانیون مبارز با نادیده گرفتن نقش خاتمی در فتنه آمریکایی اسراییلی ۸۸ با سعی بر تطهیر اوبیان داشت: خاتمی بهترین راه ممکن را انتخاب کرد و با وجود درخواست‌های گسترده از سراسر کشور وارد صحنه انتخابات نشد تا مخالفان بار دیگر به خاطر یک دستمال، قیصریّه رابه آتش نکشند.

خویینی ها سپس به کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: هاشمی برای نامزدی ریاست جمهوری ثبت نام کرد. حضور جناب آقای هاشمی با چنان استقبالی، نه تنها از ناحیه اصلاح طلبان بلکه از طرف طیف گسترده ای درسراسر کشور، رو به رو شد که بر اساس تحلیل حوادث قابل پیش بینی نبود. این حضور و موج حمایت گسترده‌ای که شکل گرفت و روز به روز رو به افزایش
داشت و پیروزی آقای هاشمی در انتخابات را قطعی می‌ساخت، نه تنها مشکلات پیش آمده در هشت سال گذشته را بر طرف می‌کرد بلکه می‌توانست اعتبار به شدّت آسیب دیده‌ی جریان حامی رئیس جمهور فعلی ( که با تدبیرهای شگفت آوری او را به ریاست جمهوری رساندند ) را تا حدودی ترمیم کند، ولی متأسفانه بی تدبیری نه تنها کشور وملت را از یک فرصت خدادادی محروم کرد که گویا مهر باطله بر شناسنامه انقلاب زده شد. هر چند که سالها است این مهر را در جامعه از اعتبار انداخته‌اند.

ادبیات استفاده شده در این دیدار کاملا منطبق بر ادبیات ضد انقلاب در روزهای گذشته است با فرض اینکه موسوی خوئینی ها با ضد انقلاب خارج از کشور ارتباطی ندارد ولی می توان حدس زد ایشان سایت رادیو فردا، خبرنامه گویا، جرس، ملی مذهبی، نوروز،پیک نت و… را مطالعه می کنند چون مطالب مطرح شده در دیدار با ستاد انتخاباتی عارف و روحانی خلاصه تلقین های روانی ضد انقلاب بود.

این در حالی است که دوم خرداد ماه مرد خاکستری اصلاحات  در جلسه خصوصی مجمع روحانیون مبارز در واکنش به عدم احراز صلاحیت هاشمی گفته بود: ” از رد صلاحیت هاشمی ناراحت نشوید. اگر او رئیس جمهور می شد از همه ما انتقام سال های اصلاحات و مجلس ششم را می گرفت.”

سابقه موسوی خوئینی ها در هاله ای از ابهام است بخشی از مبارزان انقلاب عنوان می کنند که شهید مطهری معتقد بود منبرهای موسوی‌خوئینی‌ها گروه فرقان را پرورش داده است.حجت الاسلام جعفر شجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز و از مبارزین پیش از انقلاب هم در اظهاراتی صریح تر عنوان کرده است: شهید مطهری حتی گفته که خوئینی ها مارکسیست شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط سرباز ولایت در 18 / 3 / 1392برچسب:هاشمی رفسنجانی,اصلاح طلبان,انتخابات ریاست جمهوری,کاندیداتوری هاشمی,, ساعت | لينک ثابت |