اصلاح طلبان زیر بار روحانی و عارف نمی روند/ آغاز یک سناریوی جدید خاتمی

قرارگاه میثم

اصلاح طلبان زیر بار روحانی و عارف نمی روند/ آغاز یک سناریوی جدید خاتمی

مرصادنیوز: به نظر می رسد بعد از مشخص شدن نتایج چند نظر سنجی معتبر و عدم اقبال عمومی به روحانی و عارف، اصلاح طلبان طبق خصلت همیشگی خود که می خواهند به هر نحوی که شده شکست را نپذیرند قصد دارند از زیر بار پذیرفتن روحانی و عارف به عنوان کاندیدای  اصلاحات شانه خالی کنند

به گزارش سرویس سیاسی مرصاد،  رصد تحرکات فتنه گران در داخل و خارج از کشور نشان می دهد بعد از نظرسنجی های متعدد و بررسی جامعه آماری که نشان از مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری دارد فتنه گران و ضد انقلاب دو پیام را درک کرده اند:اول اینکه حضور مردم علی رغم تبلیغات منفی دشمنان این مرز و بوم بسیار بالاست و دوم اینکه کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات شانسی برای پیروزی ندارند و انتخابات دو قطبی بین اصولگرایان است.سناریوی اصلاح طلبان حامی فتنه و حامیان آنها در داخل و خارج از کشور این گونه طراحی شده است که با انتقاد از عارف و روحانی اعلام کنند این دو نفر ارتباطی با اصلاحات ندارند و این بازی توسط اطلاعیه دفتر خاتمی آغاز شده است.در پیامی که نوشته شده بود محمد خاتمی از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده است. با این توصیف سینا پارسا در سایت تهران ریویو نوشت: اگر با لنزی از تحلیل سیاسی به ماجرا نگاه کنیم، هیچ نشانه پر رنگی هم وجود ندارد که رهبران حقیقی و حقوقی جنبش  اصلاحات یعنی محمد خاتمی، آیت الله هاشمی، عبدالله نوری، سازمان مجاهدین انقلاب، جبهه مشارکت و مجمع روحانیون بخواهند شهروندان را به رای دادن به آقایان روحانی و عارف ترغیب کنند و مهم تر از آن به طور تلویحی یا صریح اعلام کنند اراده مقابله با تقلب احتمالی را نیز دارند. ظاهرا این اراده در صورت تایید صلاحیت هاشمی به طور قوی پا به عرصه عمومی می گذاشت و بر آن پای‌فشاری عمیقی می شد.

1(1)

فتنه گران که ظاهرا برای روزهای باقی مانده تا انتخابات برنامه ریزی کرده اند در شبکه اطلاع رسانی خود دستور العملی صادر کردند که به این شرح است:"درهفته پیش رو، ما باید همچنان بر زیبایی و کیفیت پروژه ای که آغاز کردیم تکیه کنیم. باید مطالبات جنبش سبز که حالا مطالبه جدی با عنوان "کاندیدای واقعی من کجا است” به آن اضافه شده را به عرصه عمومی بیاوریم. اصالت خود را حفظ کنیم، تصاویر رهبران جنبش سبز و زندانیان سیاسی را بار دیگر زنده کنیم.”بر اساس این گزارش مقدمات این سناریو در جماران اجرایی شد و محمد رضا جلالی پور از لندن برای فتنه گران داخلی سر خط تعیین کرد. همچنین  در مراسم تشیع جنازه آیت الله طاهری اصفهانی امام جمعه فقید استان اصفهان عده ای اندک قصد داشتند سر خط های جماران را تکرار کنند.

رصد تحرکات فتنه گران حاکی از آن است که هدایت کنندگان فتنه در داخل و خارج از کشور عطش بالایی برای ایجاد آشوب در داخل کشور را دارند موضوعی که باید دستگاه های اطلاعاتی امنیتی با اقتدار با آن برخورد کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط سرباز ولایت در 18 / 3 / 1392برچسب:سید محمد خاتمی,ستاد حسن روحانی,عدم اقبال به روحانی و عارف,انتخابات ریاست جمهوری, ساعت | لينک ثابت |