جنین شورای ملی در دامن ربع پهلوی سقط شد/ سقوط در قدم اول+سند

قرارگاه میثم

جنین شورای ملی در دامن ربع پهلوی سقط شد/ سقوط در قدم اول+سند

مرصادنیوز: رضا پهلوی که همواره در تلاش بوده به هر نحوی بر علیه نظام پر افتخار جمهوری اسلامی ایران اقدامی را انجام دهد، در جدیدترین فعالیت، اقدام به راه‌اندازی شورایی کذایی به نام شورای ملی کرده است.
به گزارش سرویس سیاسی مرصاد، این شورا متشکل افراد ضد انقلابی است که در خارج از کشور حضور داشته و همان افرادی که در سالیان گذشته اموال ملی و سرمایه‌های کشور را به تاراج برده‌اند، قرار است برای ملت بزرگ ایران برنامه‌ریزی کنند!

یکی از نکات جالب راه‌اندازی این شورا این است که ضد انقلاب‌های سرشناس بسیاری در خارج از کشور هستند که این شورا را قبول نداشته و حتی وارد عرصه انتخاباتی آنها هم نشده و در رای گیری نمایشی شورا شرکت نکرده‌اند.

این شورا فعالیت خود را کمتر از یک هفته است که آغاز کرده، قرار است نشستی را در ۷ و ۸ اردیبهشت ماه در پاریس برگزار کند، اما در همین ابتدای کار و در نخستین جلسه اختلافات نمایان شده است.

همایون نادری فر یکی از اعضای همین شورا است که پس از عدم حمایت افراد و گروه های ضد انقلاب خارج از کشور، اقدام به افشاگری در خصوص آنها کرد و اختلاف بین گروه های اپوزیسیون را عمیق تر از اختلاف با جمهوری اسلامی عنوان کرده است!

 1

همایون نادری فر از افراد فعال سلطنت طلب ساکن کشور استرالیا

وی در صفحه فیس بوک خود خطاب به ضدانقلاب اعلام کرد که این جریان گوی سبقت را در این میدان، از جمهوری اسلامی ربوده است و در مخالفت و توهین و مغلطه و شبهه افکنی، بر علیه این حرکت و منتخبین شرکت در آن، سنگ تمام می گذارند.

همایون نادری فر با تیتر “مخالفین و دشمنان شورای ملی یاران را بشناسیم” اقدام به افشاگری در خصوص ضدانقلاب نموده و کسانی که در این شورا عضو نشده اند را به بدترین الفاظ مورد فحاشی قرار داد.

او وقتی که نتوانست خشم خود را کنترل کند در واکنش به عدم استقبال ضدانقلاب به فراخوان این گروهک (شورای ملی) نوشت:
“تعدادی از افراد به ظاهر مخالف جمهوری اسلامی، از ترس لو رفتن ماهیت واقعی خود، در این حرکت که نیاز به معرفی حقیقی و سوابق آنها و عدم سوء سابقه مالی و… بود؛ نامزد شرکت در نشست نشدند و به تبع آن مدرکی برای آشکار شدن شخصیت حقیقی خود به کمیسیون ناظرین فرانسوی، ارسال نکردند! تعدادی از مدعیان اپوزیسیون وسابقه داران بی عمل!، که خود را همواره در صف اول مخالفین جمهوری اسلامی قلمداد می کنند؛ چون خود به جایگاه واقعی خود در میان هم میهنان واقفند! از ترس آبروریزی و عدم اعتماد به آنان و کسب آرای کم ؛ از شرکت در این مرحله انتخاباتی آزاد و دمکراتیک، خودداری کردند”

حال به نظر می‌رسد که این نشست هم همانند نشست‌های قبلی ضد انقلاب که از جمله نشست اولاف پالمه راه به جایی نبرده و ضد انقلاب باید دلارهای اربابان خارجی خود را خرج تورهای خانوادگی در کشورهای اروپایی کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط سرباز ولایت در 5 / 2 / 1392برچسب:شورای ملی,ربع پهلوی,نشست شورای ملی, ساعت | لينک ثابت |