ضد انقلاب سردرگم ، لغو جلسه سوپر شورا تا ادعای نفوذ جاسوس وزارت اطلاعات+سند

قرارگاه میثم

ضد انقلاب سردرگم ، لغو جلسه سوپر شورا تا ادعای نفوذ جاسوس وزارت اطلاعات+سند

سایت ایران گلوبال وابسته به اپوزیسیون انگلستان نوشت:درگیری و اختلاف نظر  شدید بین فخرآور و اعضای سوپر شورای رضا پهلوی منجر به لغو جلسه سوپر شورای رضا پهلوی شد.مقرر شده است دفتر رضا پهلوی به صورت رسمی‌ نامناسب بودن آب و هوا را علت لغو آن اعلام کند.

سایت ایران گلوبال وابسته به اپوزیسیون انگلستان

سایت دیگر ضد انقلاب بعد از تشکیل جلسه نوشت:بزرگترین فضاحت تاریخ برای شاهزاده رضا پهلوی رقم خورد.پشت پرده همکاری دفتر شاهزاده رضا پهلوی و شورای ملی ایرانیان چه کسی لابیگر مزدور وزارت اطلاعات امیر عباس فخرآور بوده است ؟؟؟
تمامی سناتورها و اعضای پارلمان آمریکا نشست بررسی اهداف شورای ملی ایرانیان را در دانشگاه امنیت ملی واشنگتن بدلیل حضور ایادی مورد دار و مزدوران  وزارت اطلاعات ایران پس از دریافت گزارشات ما و دریافت گزارش مستند از طریق تیم حقوقی ما  از خیر این نشست گذشتند و تحریم نمودند  ولی شاهزاده رضا پهلوی به اخطارها گوش ندادند و یا نگذاشتند گوش فرا دهد و فریبشان دادند و بایستی منتظر عواقب ننگین این حرکت بود .تمامی سناتورهای دعوت شده و اعضای کنگره آمریکا از ۴۸ ساعت قبل معذوریت خود را جهت حضور به دانشگاه امنیت ملی اعلان نموده بودند چرا این اطلاعات به شاهزاده رضا پهلوی داده نشد ؟ امیر عباس فخرآور و تیم مزدورانش بوسیله چه کسی شاهزاده رضا پهلوی و تیم امنیتیش را فریب دادند ؟؟؟




نظرات شما عزیزان:

سید علیرضا رضوی
ساعت23:20---18 فروردين 1392
سلام من سید علیرضا رضوی هستم وبلاگ قشنگی دارید اگر خواستید بیاید به من هم سر بزنید خداحافظ . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط سرباز ولایت در 19 / 12 / 1391برچسب:ضدانقلاب,شورای ملی خیالی,ربع پهلوی,, ساعت | لينک ثابت |