قرارگاه میثم

ماجرای تماس تلفنی دخی عبدی با نادری فر

به گزارش مؤسسه راهبردی دیده‌بان، پس از رسوایی بزرگ سلطنت‌طلبان فراری در اروپا و به خصوص تجمع کم‌تعداد در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در سوئد، جیره‌خواران ربع‌پهلوی که پیش از مراسم امیدهای سلطنت‌طلبان خطاب شده بودند، پس از افتضاح به بار آمده به شدت از سوی سران سلطنت‌طلب مقیم آمریکا مورد سرزنش قرار گرفتند.

پادوهای ربع‌پهلوی که از این انتقادات سرخورده شده‌اند ضمن ترک مراوده با ولی‌نعتمان خود طی نامه‌ای محرمانه به ربع‌پهلوی از وی درخواست کردند تا در این لحظه‌ی حساس که آماج حملات، سرزنش‌ها و متلک‌گویی‌ها از سوی انجمن‌های پادشاهی سراسر دنیا قرار گرفته‌ایم شما می‌توانید با عنایت ویژه خود به پادوهایتان و درج نام حزب رستاخیز نوین در شورای به اصطلاح ملی مشت محکمی خواهد بود بر دهان یاوه‌گویانی که جیره‌خواران شما را به باد انتقاد گرفته‌اند. ربع‌پهلوی نیز پس از مشاهده ریزش شدیدی که در شورای به اصطلاح ملی صورت گرفت و بازار کسادی که اخیراً شاهدش بوده به سرعت درخواست حزب رستاخیز نوین ـ بخوانید نام دیگر گروهک تروریستی انجمن پادشاهی ـ را لبیک گفته نام این به اصطلاح حزب را در لیست قرار داد.

 

http://www.didehbancenter.com/fa/images/stories/picture/Saltanat/Reza_Pahlavi/garye.jpg

 

اما این اقدام ربع‌پهلوی صدای سلطنت‌طلبان ورشکسته را درآورد. در همین راستا همایون نادری‌فر طی تماس تلفنی با دخی عبدی اینچنین علیه اقدام ربع‌پهلوی لب به اعتراض می‌گشاید: «چرا تبلیغ سازمانی!! را می‌کنید که حتی نمی‌تواند 20 نفر را زیر پرچم شیر و خورشید جمع کند. با این کار شما آبروی سلطنت را برده‌اید. تجمع زیر بیست‌هزار نفر شایسته پهلوی نیست.» دخی عبدی نیز اینچنین جواب نادری‌فر را می‌دهد: «قرار نیست ما از آرزوهایمان صحبت کنیم. واقعیت موجود همین است.»
لازم به ذکر است که چندی پیش گروهک تروریستی انجمن پادشاهی طی فراخوان گسترده و با دادن وعده‌هایی چون پارتی شبانه و دختران بدکاره تلاش کردند تا به سفارت جمهوری اسلامی در استکهلم حمله کنند. اما استقبال از این فراخوان سلطنت‌طلبان به قدری سرد صورت گرفت که به جز انتشار چند عکس که در آن تعداد شرکت‌کنندگان به انگشتان یک دست هم نمی‌رسید برداشت دیگری نکردند.
همچنین باید خاطر نشان کرد که سایت صهیونیستی بالاترین نادری‌فر را عامل جمهوری اسلامی معرفی کرده بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط سرباز ولایت در 13 / 12 / 1391برچسب:دخی عبدی,همایون نادری فر,شورای ملی,سازمان رستاخیز نوین,تلویزیون ایران آریایی, ساعت | لينک ثابت |