نامه سرگشاده جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های تهران به دادستان محترم کل کشور

قرارگاه میثم

نامه سرگشاده جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های تهران به دادستان محترم کل کشور

بسم الله الرحمن الرحیم

دادستان محتـــــرم کل کشور

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژه ای «زیدعزه الشریف»

 

سلام علیکم

احتراماً ما جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های تهران به همراه جمعی از خانواده های شهدا و جانبازان این سرمایه های گرانبهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ، در راستای حفظ نظام و صیانت از حریم ولایت فقیه این سکاندار کشتی انقلاب ، برخود وظیفه دانستیم که نکاتی را درخصوص یکی از مزدوران فریب خورده این مرز و بوم به استحضار حضرتعالی برسانیم و تا حصول نتیجه و محاکمه نامبرده که با اقدامات اخیر خود لکه ننگی را در دل ایران اسلامی پدیدار نموده است ، دست از پیگیری نخواهیم کشید .

محمد نوری زاد این به اصطلاح زائیده فتنه88 و عروسک خیمه شب بازی این روزهای سخت فتنه گران ، در اقدامات اخیر خود پارا فراتر از حد صبر و شکیبایی امت حزب الله نهاده و اختیار از کف برده و با رفتارهای جنون آمیز و کودکانه خود دست به هر اقدامی برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تولید خوراک تبلیغی برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی زده است .

روزی نیست که این فرد شیاد که خیانتهای او در حق مردم و اموال بیت المال برهمگان روشن است ، با دروغ و نیرنگ و تولید مطالب سخیف و زننده به هتاکی یکی از مسئولان نظام و ارکان آن نپردازد و در قبال سکوت و رأفت اسلامی قوه قضائیه جمهوری اسلامی کار را به آنجا برساند که ابائی از اهانت به شخص اول مملکت ، رهبر معظم انقلاب اسلامی نداشته باشد و هر روز با تولیدمطالب و محتوای مغرضانه ، بی پروا نسبت به جریجه دار نمودن قلب امت حزب الله بپردازد . در این هنگامه که مردم انقلابی همراه با نظام مقدس اسلامی در رویاروئی قدرتمندانه با جبهه غرب و ایادی نقاب از سرافکنده آن قرار دارند و تأکید مقام معظم رهبری بر آرامش روانی مردم در وضعیت فعلی ودوری جستن از تشویش اذهان عمومی ، شاهدیم که این عنصر خودفروخته و ناامید از هرجا ، با مصاحبه در رسانه های بیگانه نظیر صدای آمریکا و صدای فرانسه ، به خوراک تبلیغاتی دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری مبدل شده است و با بازپخش آن در فضای مجازی بیش از پیش بر طبل رسوائی خود می کوبد تا شاید از این راه شهرتی برای خود نصیب کند  .

لذا از حضرتعالی به عنوان دادستان کل کشور ، مصرانه تقاضامندیم ، براساس :

1-   وظایف ذاتی و مصرح آن دادستانی در برخورد با جرایم ضد امنیتی و محاکمه متهمین

2-   اتهامات اثبات شده و فعالیت های ضدامنیتی آقای محمد نوری زاد براساس قوانین پیوست ، اعم از :

- فعالیت تبلیغی علیه نظام و تخریب چهره سی ساله نظام جمهوری اسلامی از طریق مصاحبه با رادیوهای بیگانه نظیررادیو فرانسه و صدای آمریکا و...

-  توهین و نشر اکاذیب و افترا به شخص اول مملکت ، مقام معظم رهبری

-  توهین و نشر اکاذیب و زیر سؤال بردن رئیس محترم جمهوری اسلامی

-  توهین و افترا به ریاست محترم مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی

- توهین و نشر اکاذیب به ریاست محترم قوه قضائیه و زیر سؤال بردن عملکرد این قوه در برخورد با متخلفین

-  نشر اکاذیب و دروغ به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

-  توهین و افترا به اشخاص و نیروهای حزب اللهی و امت شهید پرور

نسبت به محاکمه مجدد نامبرده با بکارگیری قضات متخصص طبق قوانین مجازات اسلامی ، بار دیگر این قلم به دست مزدور را به سزای اعمال و رفتار ناشایست خود در فعالیت برعلیه این نظام مقدس که حاصل آبیاری خون پاک 400هزار شهید می باشد ، برسانید . تا شاید دیگران نیز بدانند که توهین به ولایت فقیه ، به مثابه توهین به ملت شریف ایران قلمداد می شود و این خط قرمز امت حزب الله و همیشه در صحنه بالاخص دانشجویان دانشگاههای تهران می باشد.

امید است که اقدامات و اقتدار دستگاه محترم قضائی در برخورد با دزدان حیثیتی و بیت المالی این مرز وبوم ، مرضی امام عصر ارواحناه فدا قرار گیرد و التیامی باشد بردل زخم خورده امت حزب الله و آلامی باشد بر دشمنان قسم خورده و حامیان خارجی و داخلی این عنصر فریب خورده .

 

آمین

جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان تهران

28/اسفند/1391

 

پیوست مواد قانونی:

 

ماده ۵۰۰

هر کس علیه نظام جمهوری اسلامی ایران یا به نفع ‌گروه‌ها و سازمان‌های مخالف نظام به هر نحو فعالیت تبلیغی نماید به حبس از سه ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

ماده ۵۰۸

هر کس یا گروهی با دول خارجی متخاصم به هر نحو علیه جمهوری اسلامی ایران همکاری نماید، در صورتی که محارب ‌شناخته نشود به یک تا ده سال حبس محکوم می‌گردد.

ماده ۵۱۴

هر کس به حضرت امام خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی رضوان ا... علیه و مقام معظم رهبری به نحوی از انحا اهانت‌ نماید به حبس از شش ماه تا دو سال محکوم خواهد شد.

ماده ۶۰۸

توهین به افراد از قبیل فحاشی و استعمال الفاظ رکیک ‌چنان چه موجب حد قذف نباشد به مجازات شلاق تا (۷۴) ضربه و یا پنجاه هزار تا یک میلیون ریال جزای نقدی خواهد بود.

ماده ۶۰۹

هر کس با توجه به سمت، یکی از رؤسای سه قوه یا معاونان رئیس جمهور یا وزرا یا یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی یا نمایندگان مجلس خبرگان یا اعضای شورای نگهبان یا قضات یا اعضای دیوان محاسبات یا کارکنان وزارتخانه‌ها و مؤسسات و شرکت‌های دولتی و شهرداری‌ها در حال انجام وظیفه یا به سبب آن توهین نماید به سه تا شش ماه حبس و یا تا (۷۴) ضربه شلاق و یا پنجاه ‌هزار تا یک ‌میلیون‌ ریال جزای نقدی محکوم می‌شود.

ماده697

هرکس به وسیله‌ی اوراق چاپی یا خطی یا به وسیله‌ی درج ‌در روزنامه و جراید یا نطق در مجامع یا به هر وسیله دیگر، به کسی ‌امری را صریحاً نسبت دهد یا آن‌ها را منتشر نماید که مطابق قانون آن ‌امر جرم محسوب می‌شود و نتواند صحت آن اسناد را ثابت نماید جز در مواردی که موجب حد است به یک ماه تا یک سال حبس و تا (۷۴) ضربه شلاق یا یکی از آن‌ها حسب مورد محکوم خواهد شد.

تبصره: در مواردی که نشر آن امر اشاعه فحشا محسوب گردد هرچند بتواند صحت اسناد را ثابت نماید مرتکب به مجازات مذکور محکوم خواهد شد.

ماده ۶۹۸

هر کس به قصد اضرار به غیر یا تشویش اذهان عمومی ‌یا مقامات رسمی به وسیله‌ی نامه یا شکواییه یا مراسلات یا عرایض ‌یا گزارش یا توزیع هرگونه اوراق چاپی یا خطی با امضا یا بدون امضا اکاذیبی را اظهار نماید یا با همان مقاصد اعمالی را برخلاف حقیقت راساً یا به عنوان نقل قول به شخص حقیقی یا حقوقی یا مقامات ‌رسمی تصریحاً یا تلویحاً نسبت دهد اعم از این که از طریق مزبور به‌ نحوی از انحا ضرر مادی یا معنوی به غیر وارد شود یا نه علاوه بر اعاده حیثیت در صورت امکان، باید به حبس از دو ماه تا دو سال و یا شلاق تا (۷۴) ضربه محکوم شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط سرباز ولایت در 30 / 11 / 1391برچسب:محمد نوری زاد,دادستان کل کشور,اقدام علیه رهبری,, ساعت | لينک ثابت |