ارتباطات اسرائیلی جریان فتنه ، پلی برای قبح شکنی از مذاکره با امریکا

قرارگاه میثم

ارتباطات اسرائیلی جریان فتنه ، پلی برای قبح شکنی از مذاکره با امریکا

سفر اخیر محسن مخملباف، فیلمساز فتنه، به اسرائیل و ابراز ارادت و دستبوسی وی از قاتلان مسلمانان مظلوم فلسطین، نشان از شروع شدن سناریویی خطرناک از جانب جریان فتنه و حامیان غرب، علیه منافع ملی و هویت اسلامی کشور دارد.

http://www.kavoshpress.ir//media/2013/07/%D8%B3%D9%86%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%88%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D8%AA%D9%86%D9%87.jpg
لازم به یادآوری است امریکا همواره مدعی بوده که مشکلش با دولت ایران است و نه ملت؛ لذا انتظار می رفت در صورت حقیقی بودن این ادعا، با تغییر رئیس جمهور و روی کار آمدن دکتر روحانی، سیاست های این کشور در قبال ملت ایران دچار تغییر جدی شود. اما تاکید بر اجرای تحریم های جدید علیه کشور چند روز پس از انتخابات و نامه تند کمیته سیاست خارجی کنگره به اوباما در خصوص افزایش فشارها به ایران نشان داد دشمنی لابی صهیونیست نه تنها با دولت مردان ایران، بلکه با همه موجودیت نظام و به ویژه مردم ایران است. ملت نیز سالهاست که با درک این موضوع، دوش به دوش رهبران خود سردمدار نهضت مخالفت با مذاکره مستقیم با امریکا هستند.
پس از بیان این مقدمه، برای شرح دقیق سناریوی جدید جریان فتنه به چند نکته زیر باید اشاره نمود:
۱- اتاق فکر جریان فتنه که با روی کارآمدن دکتر روحانی به گمان واهی خود مسئله مذاکره مستقیم با امریکا را مشکلی حل شده می پنداشتند، با مشاهده این برخورد دولت امریکا، شناخت روحیات انقلابی مردم ایران و همچنین موضع گیری قاطعانه دکتر روحانی در خصوص مسئله ارتباط مستقیم با امریکا در کنفرانس خبری، راهبرد جدیدی جهت بازسازی آرمانشهر سیاست خارجی خود، یعنی وادادگی سیاسی در مقابل مستکبرین در پیش گرفته اند که سفر مخملباف به اسرائیل نشانه ای از این سناریو است. در این طرح جدید مشکل اصلی سیاست خارجی کشور، عدم به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی توسط ایران به عنوان کشور مستقل مطرح می شود. نتیجه طبیعی چنین تحلیل معاندانه ای، لزوم برقراری ارتباط میان جمهوری اسلامی با این رژیم غاصب جهت حفظ منافع کشور(!!!) است.
۲- هر چند مطرح شدن مسئله ارتباط با اسرائیل با مخالفت صریح و شدید مردم و مسئولین نظام مواجه خواهد شد، اما ممکن است طرح این مسئله موجب قبح زدایی از ارتباط و مذاکره مستقیم با شیطان بزرگ گردد. به عبارت دیگر اتاق فکر جریان فتنه با بهره گیری از ضرب المثل معروف “به مرگ بگیر تا به تب راضی شود”، با محور قرار دادن مسئله ارتباط با اسرائیل، مذاکره با امریکا را امری طبیعی جلوه می دهند. بدون شک در صورت محقق شدن این سناریو در اثر غفلت مردم یا مسئولین، قدم بعدی فتنه گران تاکید بر لزوم حمایت مردم ایران از اسرائیل جهت تشکیل دو دولت مستقل اسرائیلی و فلسطینی و تقدیم کردن زمین پاک بیت المقدس به لابی صهیونیستی است.
۳- لازم به ذکر است زمینه سازی های لازم جهت اجرای چنین سناریوی خطرناکی چند سالی است توسط جریان فتنه پیگیری می شود. پرده برداری ابطحی از سفر محسن کدیور به اسرائیل، تاکید عطاء الله مهاجرانی بر یادگیری زبان عبری و یاد کردن از این زبان با عنوان شگفت انگیزترین زبان دنیا، دیدارهای امیرعباس فخرآور با مسئولین رژیم غاصب صهیونیستی در این کشور و تاکید بر این که “من یک صهیونیستم” ، مقالات احمد زیدآبادی در خصوص اسرائیل، سفر کاسپین ماکان(نامزد ندا آقا سلطان) به رژیم صهیونیستی و مصاحبه با تلویزیون این رژیم غاصب، پرده برداری سایت ضدانقلاب خودنویس از شرکت عناصر فتنه گری چون فاطمه حقیقت جو، علی اکبر موسوی خوئینی، حسین باستانی، احمد رافت و مهدی جامی به همراه مهاجرانی در اجلاس سالانه واشنگتن اینستیتیوت و سکوت در برابر اظهارات لابی صهیونیستی در خصوص حمله به ایران در این نشست و در آخرین گام، اظهارات سخیف محسن مخملباف در جشنواره فیلم اورشلیم در مورد علاقه اش به رژیم صهیونیستی و فرقه ضاله بهائیت همگی نشانه هایی از اجرای این سناریو است.
بنا به نکات ارائه شده، ضرورت برخورد با چنین طرحی از جانب مردم آگاه، نخبگان سیاسی و مسئولین امر جهت جلوگیری از ایجاد هزینه برای کشور و تامین منافع ملی کاملا روشن به نظر می رسد.

منبع: وبلاگ مستغیث



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط سرباز ولایت در 30 / 4 / 1392برچسب: اسرائیل , فتنه , مخملباف , مهاجرانی , ارتباط با امریکا , مذاکره با امریکا , بهائی , , ساعت | لينک ثابت |