ماساژ قلبی نتیجه نداد؛ اصلاحات مرد! / اسناد

قرارگاه میثم

ماساژ قلبی نتیجه نداد؛ اصلاحات مرد! / اسناد

بلاغ -روحانی به عنوان ادامه دهنده مشی هاشمی، با گفتمان انتخاباتی مبتنی بر لیبرالیسم اقتصادی، راه را برای لیبرالیسم سیاسی نیز خواهد گشود و آنگاه اصلاح‌طلبان تندروتر، می‌توانند به بازگشت همه‌جانبه به قدرت برای ۸ سال دیگر (پس از دوران روحانی) امیدوار شوند.

این تمام امید و آرزوی مدعیان اصلاحات است که می‌دانند که علی‌رغم تبلیغات سیاه و دروغ‌پردازی‌ها و توهم‌پراکنی‌های گسترده علیه وضعیت کنونی، از رأی قابل رقابت با اصولگرایان برخوردار نیستند و عکس مار کشیدن‌های پی‌درپی آنها با این مقصود که خود را فرشته نجات(!) معرفی کنند نیز در جلب آرای مردم تأثیر چندانی ندارد، چرا که ادعاهای آنان با سوابق و کارنامه آنها همخوان نیست.

بنابراین طبیعی است که از هم اکنون خود را بازنده انتخابات 24 خرداد تلقی کنند. برآورد اصلاح طلبان از سراسر کشور حاکی از عدم مقبولیت آنهاست؛ اگر چه در برخی نظرسنجی ها، در تهران روحانی دارای جایگاه دوم است، ولی در بسیاری از شهرها نفر سوم و بعضا چهارم است.

انصراف محمد رضا عارف از ادامه رقابتها به نفع اصلاح طلبان هم نتوانست آمار مناسبی در سبد رای آنان قرار دهد. برای خروج از این انزوا، کمیته عملیات روانی ستاد اصلاح طلبان تصمیم گرفت پیشاپیش اعلام کند روحانی برنده است تا روحیه ستادهای شهرستان ها حفظ شود.

طراح این سناریو سعید لیلاز است. سعید لیلاز مهرآبادی، روزنامه‌نگار، مفسر اقتصادی، استاد اخراجی دانشگاه شهید بهشتی و سردبیر روزنامه توقیف‌شده سرمایه است.

وی در جریان فتنه  پس از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۸۸ دستگیر و به ۹ سال زندان محکوم شد. سعید لیلاز در مصاحبه با سایت سلطنت طلب روز آنلاین (به نقل از سایت فتنه گر کلمه) گفت:

حکومت همه فشار خود را آورد که ما بازی را واگذار کنیم. سال ۸۸ ما بازی را ۳ هیچ شروع کردیم، ولی این بار سعی حکومت این بود که سوت پایان بازی را با نتیجه ۳ هیچ و قبل از شروع بازی بزند.

الان فرض کنید بازی را ۳ هیچ و در دقیقه ۸۹ شروع کردیم، اگر ما بازی ۳ هیچ را سه ـ دو ببازیم، خود ما و حکومت میدانیم که ماهیتاً ما بازی را دو هیچ برده ایم.

سایت کلمه

سند پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 92

انصراف توأم با ناراحتی و نارضایتی عارف و حمایت فتنه گران از روحانی نیز نتوانست آرامش را به اردوگاه اصلاح طلبان ببرد. لذا در اقدامی مشترک، همه رسانه های ضد انقلاب از گروهکی ها تا رسانه های وابسته به دولت های غربی به ستاد اصلاح طلبان تبدیل شدند.

حتی رادیو اسراییل نوشت: سه روز مانده به موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران که روز آدینه 24 خرداد برگزار می شود، مهم ترین تحول امروز، کناره گیری آقای محمد رضا عارف نامزد جناح احزاب از ادامه رقابت ها با هدف تقویت احتمال پیروزی حجت الاسلام حسن روحانی بود

صدای اسرائیل

رادیو اسراییل وابسته به سازمان جاسوسی موساد

این در حالی است که در کنار تمام تمهیدات رسانه ای و عملیات روانی، اعلام موجودیت یک نامزد از طیف راست سنتی (جامعه روحانیت مبارز) در رأس دولت چپگرایان سنتی و جدید!، هرچند به نوعی، تلاش اورژانسی برای احیاء جسد نیمه جان اصلاحات بود، اما با قربانی کردن تنها نامزد اصلاحات در پای طمع رهبران این جنبش، عملاً به مرگ این طیف سیاسی منجر شد و چه روحانی پیروز انتخابات باشد و یا نباشد، دیگر پدیده ای به عنوان جریان اصلاحات وجود ندارد و عبارت موهوم اصلاحات را باید صرفاً در موزه تاریخ تلخ سیاسی ایران جستجو کرد.

العربیه

العربیه وابسته به دستگاه جاسوسی عربستان حامی اصلاح طلبان

خودنویس

بی بی سی فارسی داد وب سایت ضد انقلاب خودنویس را هم در آوردخودنویس

وب سایت دویچه وله پادوی سرویس جاسوسی آلمان

بالاترین

شبکه صهیونیستی بالاترین به ستاد اصلاح طلبان تبدیل شده است

ملی مذهبی

ملی مذهبی ارگان گروهک فسیل شده نهضت آزادی

 بی بی سی

بی بی سی کمیته عملیات روانی سازمان جاسوسی MI6



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط سرباز ولایت در 22 / 3 / 1392برچسب:مرگ اصلاح طلبی,ستاد حسن روحانی,خاتمی,هاشمی,انتخابات ریاست جمهور, ساعت | لينک ثابت |